خریداران محترم توجه داشته باشند کلیه درخواست های پشتیبانی به بخش پشتیبانی منتقل شده و شما می توانید با عضویت در سایت و ورود به بخش مربوطه، درخواست خود را برای واحدهای مختلف سرزمین فایل ارسال کرده و در صورت نیاز به اخذ پشتیبانی در مورد محصولات خریداری شده نیز به طور مستقیم با فروشنده محصولات به برقراری ارتباط بپردازید.
توجه: برای دریافت پشتیبانی محصولات، درخواست نصب، گزارش باگ و مشکل در نصب و راه اندازی و سایر موارد مرتبط با محصولات صرفا میبایست از بخش “ارتباط با پشتیبان محصول” در تیکت پشتیبانی کمک بگیرید و سرزمین فایل فقط پاسخگوی مشکلاتی از قبیل مشکلات دانلود، مشکلات مالی و … است.
محصولی خریداری کرده اید و نیاز به پشتیبانی دارید؟
پشتیبان تلگرام : ۲۴ ساعته فعال
@sarzaminfile_Support
تلفن دفتر مجموعه سرزمین فایل :
(در صورت مشغول بودن برای ارتباط سریع با ایدی تلگرام بالا در ارتباط باشید)