با اموزش ارسال تیکت در خدمت شما هستیم ، در این اموزش به صورت کامل نحوه دریافت پشتیبانی محصولات خرید شده و ارسال تیکت رو به شما یاد خواهیم داد
۱ : ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و از منو سمت چپ بر روی تیکت کلیک کنید
۲ : بعد از کلیک بر روی تیکت ها یک منو شناور برای شما باز میشود که بروی افزودن تیکت کلیک کنید
۳ : بعد از کلیک بر روی افزودن تیکت با صفحه زیر روبرو میشوید ، درصورتی که سوال شما در بین سوالات لیست بود روی ان کلیک کنید تا به صورت کامل بخونید ، (و در این صورت به ارسال تیکت نیازی نیست)
۴ : درصورتی که سوال شما در بین سوالات نبود بر روی (پاسخ سوالاتم را در لیست پیدا نکردم) کلیک کنید
۵ : سپس موضوع خودتون رو انتخاب کنید ، درصورتی که درباره محصول سوال داشتید بر روی مشکل در محصول کلیک کنید و اگر به پشتیبانی خود سایت نیاز داشتید بر روی کزینه دوم کلیک کنید
۶ : در مرحله اخر توضیحات خود را به صورت کامل درج و بر روی ارسال کلیک کنید
۷ : درصورتی که میخواهید کلیه تیکت های ارسالی یا متوجه پاسخ دادن تیکت خودتون شدید در پنل کاربری بر روی تیکت ها > همه تیکت ها کلیک کنید
موفق و پر پول باشید .