شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

با اموزش ارسال تیکت در خدمت شما هستیم ، در این اموزش به صورت کامل نحوه دریافت پشتیبانی محصولات خرید شده و ارسال تیکت رو به شما یاد خواهیم داد 

۱ : ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و از منو سمت چپ بر روی تیکت کلیک کنید 

اموزش ارسال تیکت در سایت
۲ : بعد از کلیک بر روی تیکت ها یک منو شناور برای شما باز میشود  که بروی افزودن تیکت کلیک کنید 

اموزش ارسال تیکت در سایت
۳ : بعد از کلیک بر روی افزودن تیکت با صفحه زیر روبرو میشوید ، درصورتی که سوال شما در بین سوالات لیست بود روی ان کلیک کنید تا به صورت کامل بخونید ، (و در این صورت  به ارسال تیکت نیازی نیست)


اموزش ارسال تیکت در سایت
۴ : درصورتی که سوال شما در بین سوالات نبود  بر روی (پاسخ سوالاتم را در لیست پیدا نکردم) کلیک کنید 

اموزش ارسال تیکت در سایت
۵ : سپس موضوع خودتون رو انتخاب کنید ، درصورتی که درباره محصول سوال داشتید بر روی مشکل در محصول کلیک کنید و اگر به پشتیبانی خود سایت نیاز داشتید بر روی کزینه دوم کلیک کنید 

اموزش ارسال تیکت در سایت
اموزش ارسال تیکت در سایت
۶ : در مرحله اخر توضیحات خود را به صورت کامل درج و بر روی ارسال کلیک کنید 

اموزش ارسال تیکت در سایت

۷ : درصورتی که میخواهید کلیه تیکت های ارسالی یا متوجه پاسخ دادن تیکت خودتون شدید در پنل کاربری بر روی تیکت ها > همه تیکت ها کلیک کنید 

اموزش ارسال تیکت در سایت
موفق و پر پول باشید .